Tati, přeložili mě do zvláštní školy. Výborně synku, když na to máš, tak studuj.
*
Malý chlapec stojí v poli a radostně pozoruje rudý obzor.
Kolem jde pocestný a říká: „To je nádhera! Taky Tě tak těší ten západ slunce?“
„To není západ slunce. To hoří škola!“
*
Učitel k žákovi: „Kdybys měl sedm jablíček a já tě o dvě poprosil, kolik by ti jich zůstalo?“ „Sedum!“
*
Maminka veze syna do školy. Když Pepíček vystoupí, nezapomene se zeptat: „A jak to mami, že jsme dnes nepotkali žádné idioty, amatéry, nemehla, hovada, poseroutky ani debily?“ – „To je tím, že tě dneska nevezl tvůj tatínek!“
*
Při poklesu produktivity práce na nulu projeví se totální nedostatek kruhového pečiva, působícího obezitu obyvatelstva.
Bez práce nejsou koláče.
*
Schopnost operativně řešit životní situace k vlastnímu prospěchu na základě vyššího stupně intelektu hominis sapiensis se nerovná drahám libovolného tvaru, vedeným jakýmkoli bodem prostoru.
Chytrost nejsou žádné čáry.
*
Vzdálenost bodu A, (což je místo, kde ukončí, puzená gravitační silou, svou dráhu malvice) od bodu B (což je místo ležící svisle pod místem započetí její dráhy ) se blíží k nule.
Jablko nepadá daleko od stromu.
*
Soustavnou výchovu mladého občana k obraně vlasti nelze srovnávat s občankou, zakládající výdělečný vztah na své laktační schopnosti.
Vojna není kojná.
Krásný zbytek dne vám všem přeji, lidičkové a lidičky